SIP Tutorial TV on tehnyt hienon videon Vespa Widefram mallien kehityksestä. Videolla Jesco Schmidt haastatelee yli 20 vuotta Vespoja keräillyttä Oliver Schmuckiä. Molemmat herroista työskentelee SIP Scootershopin palveluksessa.
Klassikkoskoottereiden sytytystulpat
Tähän taulukkoon on koottu Vespan ja Lambretan klassikkomallien sytytystulppa vaihtoehtoja.
Uudet työkalulaukut Moto Nostralta
Moto Nostra tuotemerkin uutuutena valikoimaan on saatu uudet työkalulaukut. Laukkujen väri ja materiaali on saatu aiemmin esitellyistä tavaratelineelle sopivista putkilaukuista, joita on kahta kokoa. Uudet työkalulaukkujen lokerot ovat vetoketjullisia ja
HPEneitä uudempiin GTS-malleihin
Moto Nostran valikoimiin on tullut sarja Vespa GTS mallien etupaneeliin sopivia koristesarjoja. Mielestäni tyylikkäin ehdottomasti on tuo “Italian style” versio, joka lisää keulaan tyylikkäät Italian lipun värit. Saatavilla on myös
Veapan polttoainehanan vaihto
Tällä Scooter-Centerin Tutorial videolla näytetään kuinka Vespa PX malliin vaihdetaan tankki ja polttoainehana. Huonokuntoinen ja tukkeutunut polttoainehana on usein syynä Vespan käyntihäiriöihin. Videolla näytetään myös tuote BGM3033, joka on omiaan
Laadukkaat BGM skootteriosat meiltä!
Italialaiset.fi valikoimasta löytyy nämäkin Platónika videolla esitellut BGM osat. BGM tuotteet sopii vakioskoottereiden lisäksi myös virittettyihin Vespoihin. Mikäli et löydä etsimääsi osaa valikoimastamme, niin tee tuotekysely tällä lomakkeella.
Leivotaanko piparit purkkiin?
Minkämuotoisia piapreita sinä leivot? Meillä piparit näyttää nykyään harrastevälineiltä eli piparipurkista löytyy skoottereita ja rättäreitä. Löytyy muotti myös Eifel-tornille, tosin niistä välillä tulee Pisan kaltevia torneja. Oli miten oli ennen
Takaboxin avaus Vespan virta-avaimella
Harmittaako, että Vepsan takaboxille pitää olla oma avain? Ei hätää, melko vähillä työkaluilla ja tarvikkeilla saa lukon “sovitettua” toimimaan samalla avaimella. Edellytyksenä on että takaboksissasi on samanlainen avain kuin virta-avaimessa.
Klassikko Vespan etupyörän laakerien vaihto
Klassikko Vespan huolto- ja korjaushommat ei ole tähtitiedettä. Useimmat huoltohommat on tehtävissä “kotiverstaalla”. Viallinen etypyörän laakeri tai laakerit on niin iso turvallisuusriski, että ne kannattaa korjata heti kun vika on
Vespa Piaggio takaisinkutsu (RECALL)
Omistatko vuonna 2009 tai sen jälkeen valmistetun Piaggion valmistaman skootterin tai Vespa skkootterin? Takaisinkutsukampanjoiden tarkoitus on taata ajoneuvon tehokkuus, turvallisuus ja luotettavuus. Takaisinkutsukampanjan sattuessa Piaggio & C S.p.A. lähettää kaikille