Tuning-sarja BGM Pro 177/190cc, Vespa PX, Cosa, Sprint Veloce

Tuotenro: BGM1900KT 

Tuning-sarja sisältää sylinterisarjan ja kampiakselin BGM PRO 177/190 cc. Sopii Vespa PX125, PX150, Cosa125, Cosa150, GTR125, TS125, Sprint Veloce (VLB1T 0150001-) ja LML Star 125/150, Stella 125/150. BGM 190ccm-Tuning setti koostuu kahdesta luotettavasta komponentista: BGM177/190 -sylinteristä, joka laatu on todistettu tuhannen kerran, ja BGM Touring-kampiakselista, jossa on jatkettu iskunpituus (60mm 57mm sijaan). Yhdessä ne muodostavat erittäin harmonisen yksikön, joka on toisaalta erittäin voimakas ja toisaalta erittäin luotettava.

515,00 

Tuotetta ei ole tällä hetkellä saatavilla. (info)

Tuote loppunut toimittajan varastosta

Sarja voidaan asentaa puhtaasti plug-and-play asennuksena, ts. ilman jyrsintä- / muokkaustöitä jokaisessa PX125 / PX150-moottorissa (ja rakenteeltaan identtisissä kuten esim. LML tai vanhemmat Vespa-moottorit, kuten Sprint150 Veloce, GTR125). Sopivalla pakoputkistolla, kuten täydellisesti sopivalla BGM BigBox Touring -putkella, voit helposti ylittää Vespa PX200:n suorituskyvyn. Takapyörästä on jo saatavana täysi 13-15 hevosvoimaa (alkuperäisen PX125 noin 5-6 hevosvoiman sijaan), jolla skootteri kiihtyy jo nopeasti ja sopivalla välityssuhteen muutoksella ajaa selvästi yli 100 km / h.

Jos haluat saada lisää tehoa alusta alkaen, voit parantaa suorituskykyä melko yksinkertaisin keinoin. 16–19 hevosvoimaa eivät ole ongelma yksinkertaisesti säätämällä ylivuotokanavia (katso video) ja imua, mukaan lukien 200 ccm-mallien kaasuttimet (SI24 / 24E). Moottori pysyy yhtä luotettavana kuin tuotantomoottori, koska nopeus pysyy tuotantomoottorin tasolla. Käytettyjen materiaalien laatu mahdollistavat myös jatkuvan täydellä kaasulla ajon ilman ongelmia.

Kulutus on edelleen erittäin maltillinen suoritusarvoille ja vaihtelee välillä 3,5-4,5 litraa. Melutaso pysyy myös miellyttävän alhaisena, maltillisen moottorin kierrosluvun ansiosta.

Moottoreille, joita käytetään pääasiassa kaupungissa ja maakunnissa, riittää, että voimansiirtosuhde pidennetään 23 hampaaseen (23/68 = 2,95) kytkinrattaan avulla.

Jos sinulla on suuri huippunopeus mielessä tai haluat ajaa moottoritiellä etkä halua korkeita kierroksia, voit vaihtaa täysin erilaiseen ensisijaiseen voimansiirtosuhteeseen. Suosittelemme BGM-päävaihteistoa PX200: lle, jossa on 65 tai 64 hammasta. Tämä sopii myös PX125 / 150-mallien apuakselille. Yhdessä sopivan BGM-kytkentähammaspyörän kanssa, jossa on 22, 23 tai 24 hammasta, sinulla on kaikki mahdolliset välityssuhteet, joista valita. 23/64 -ratas on osoittautunut hyväksi vaihtoehdoksi.

Sylinteri
Bgm PRO 177 -sylinteri on kova keraaminen päällystetty alumiinisylinteri, jonka halkaisija on 63 mm. Pinnoite (nikkelisilikarbidi) varmistaa erittäin kovan ja kestävän sylinteripinnan. Männän piipitoisuus on korkea. Siksi sillä on alhaisempi lämpölaajeneminen, se on kulutuskestävämpi ja lämpölaajenemisen suhteen erittäin vakaa. Kaksi 1 mm paksua mäntärengasta minimoi kitkan ja lisää siten tehon ja nopeuden vakautta. Neljän pääsiirtoportilla ja kahden täyttöportilla sylinterin kanavajärjestely on suunniteltu korkealle paineelle alemmasta nopeusalueesta.

Huom! Ei sovellu yhdessa sähköstartin kanssa, käytettävä kickstarttia.

  • LML 125 (2 stroke)
  • LML 125 Deluxe (2 stroke)
  • LML 125 DLX (2 stroke)
  • LML 125 Stella (2 stroke)
  • LML 125 Via Toscana
  • LML 150 Belladonna (2 stroke)
  • LML 150 Belladonna RV (2 stroke)
  • LML 150 DLX (2 stroke)
  • LML 150 Star (2 stroke)
  • LML 150 Via Toscana (2 stroke)
  • Motovespa Vespa 125 CL (moottori 9CL)
  • Motovespa PX 125 Iris (moottori 99M)
  • Vespa (Piaggio) 125 PX E FL (2017-, ZAPM74100)
  • Vespa (Piaggio) 125 PX E FL (2016-, ZAPM74100) special edition “70 years”
  • Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint Veloce (VLB1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 GTR (VLB2T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 TS (VNL3T)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 125 CL (VNR1T)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 125 CLX (VNR1T300)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 125 CLX (VNR1T301)
  • Vespa (Piaggio) P 125 X (VNX1T, -1983)
  • Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (VNX2T, 1984-1997)
  • Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (ZAPM09300, 1998-2000)
  • Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (ZAPM09302, 2001-)

Tuotteen laatuluokat (1-5):

1 = Ei myynnissä meillä
2 = Käyttökelpoinen, mutta vaatii sovitusta
3 = Hyvä alkuperäistä jäljittelevä osa
4 = Alkuperäisosaa vastaava laatu
5 = Laadukkaampi tai kehittyneempi kuin alkuperäisosa