- Vespa (Augsburg) Vespa 160 GS/4 (type 382, VSB1T)
- Vespa (Augsburg) Vespa 150 T/4 (type 332, 3-speed) (VGLA1T)
- Vespa (Augsburg) Vespa 150 T/4 (type 332, 4-speed) (VGLB1T)
- Vespa (Augsburg) Vespa 150 T/4 (type 202, VGLA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 L (V5A1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 N (V5A1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 (V5A1T, 1963)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 S (V5A1T, 1964)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special (V5A2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special Elestart (V5A3T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special (V5B1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special Elestart (V5B2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special (V5B3T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special Elestart (V5B4T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 Sprinter (V5SS2T, -1975)
- Vespa (Piaggio) Vespa 50 SR (V5SS2T, 1975-)
- Vespa (Piaggio) Vespa 90 (V9A1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 90 Super Sprint (V9SS1T, SS90)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 (VBB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 (VBB2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Super (VBC1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 GL (VLA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint (VLB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint Veloce (VLB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 GTR (VLB2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 Nuova (VMA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 Primavera (VMA2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB3T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB4T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB5T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB6T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 Super (VNC1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 GT (VNL2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 TS (VNL3T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 160 GS/4 (VSB1T, 1962, GS4)
- Vespa (Piaggio) Vespa 160 GS/4 (VSB1T, 1963, GS4)
- Vespa (Piaggio) Vespa 180 Super Sport (VSC1T, SS180)
- Vespa (Piaggio) Vespa 180 Rally (VSD1T)
Sytytyskela, Vespa SS90, Super, GTR, Sprint, Rally180
Sytytyskela, Vespa SS90, Super, GTR, Sprint ja Rally180 malleihin.
Sytytyskela on kela, joka on staattorin pohjalevyssä vauhtipyörän takana ja joka muodostaa jännitteen sytytyskipinälle induktiivisella latauksella. Näissä keloissa on suhteellisen ohut lanka, joka asetetaan useiden satojen käämityslakkojen päälle. Keskinäiseksi eristämiseksi toisistaan lanka on emaloitu, ns. emaloitu kuparilanka. Jos tämä emali on haurastunut vuosikymmenten aikana jatkuvan kuumenemisen ja jäähtymisen vuoksi, kelaan saattaa muodostua oikosulku. Kipinä voi tällöin usein muodostua, mutta se on usein liian heikkoa moottorin oikean toiminnan varmistamiseksi.
Uusi kela juotetaan vanhan tilalle ja voit näin korjata sytytyksen pohjalevyn, jota ei ole enää saatavilla. Erittäin hyvä kaikille niille, jotka eivät halua vaihtaa nykyaikaiseen kärjettömään sytytykseen.
Tarkista sopivuus alla olevasta taulukosta!
- originaali osanro: 89370, 95723, 91429
- laatu (1-5): 4
- tarve per skootteri: 1
- toimittaja: Scooter Center
49,90 €
Ei omassa varastossa, tilaustuote (info)
Saatavilla toimittajan varastosta 5-10 arkipäivässä
Tuotteen laatuluokat (1-5):
1 = Ei myynnissä meillä
2 = Käyttökelpoinen, mutta vaatii sovitusta
3 = Hyvä alkuperäistä jäljittelevä osa
4 = Alkuperäisosaa vastaava laatu
5 = Laadukkaampi tai kehittyneempi kuin alkuperäisosa