Sylinterisarja DR 177cc 3-porttinen, Vespa P125-150, GTR125, TS125 ja Sprint150 Veloce (VLB1T 0150001->))

Sylinterisarja DR 177cc 3-porttinen, Vespa P125-150, GTR125 (VNL2T), TS125 (VNL3T), Sprint150 Veloce (VLB1T 0150001->) malleihin. Katso tarkempi sopivuus alla olevasta taulukosta.

DR177 on ollut markkinoilla erittäin pitkään ja on ansainnut maineensa luotettavuudestaan ​​125/150cc mallien suosikkina. Sen yksinkertainen perusrakenne mahdollistaa yksinkertaisen mutta tehokkaan virityksen vaihtamalla alkuperäinen sylinteri DR177:ään. Moottori mahdollistaa sen jälkeen ajokyvyn, joka vastaa suunnilleen PX200:n suorituskykyä. Sen puristussuhde on erittäin kohtalainen, ylivuotoaukot sylinterin pohjassa vastaavat vakiosylinterin vastaavia. Siten se tarjoaa ihanteelliset edellytykset virityksen aloittelijoille.

Tekniset ominaisuudet:
Poraus = 63 mm
Tilavuus = 177 cc
Puristussuhde = 1:8,5
Isku = 57 mm
Mäntä = Ø 63
Teho = 9-12hv takapyörässä
Sytytysennakko: 19-21°

Toisin kuin Polini 177, tämä tarjoaa hieman laajakaistaisemman, mutta ei aivan yhtä korkean vääntömomentin. Arkielämässä tällä on erittäin mukava ajaa ja se sopii myös hyvin yhteen varastokomponenttien kuten kaasuttimen, pakoputken ja kampiakselin kanssa. Kolmiosaisen pakoaukon (kaksi pientä lisäporttia) ansiosta se voi saavuttaa jopa 110 km/h nopeuden jopa melko lyhyellä 125cc alkuperäisellä vaihteistolla.

208,00 

Ei omassa varastossa, tilaustuote (info)

Saatavilla toimittajan varastosta 5-10 arkipäivässä

  • LML 125 (2 stroke)
  • LML 125 Deluxe (2 stroke)
  • LML 125 DLX (2 stroke)
  • LML 125 Stella (2 stroke)
  • LML 125 Via Toscana
  • LML 150 Belladonna (2 stroke)
  • LML 150 Belladonna RV (2 stroke)
  • LML 150 DLX (2 stroke)
  • LML 150 Star (2 stroke)
  • LML 150 Via Toscana (2 stroke)
  • Vespa (Motovespa) 125 CL (moottori 9CL)
  • Vespa (Motovespa) 150 CL (moottori 9NC)
  • Vespa (Motovespa) PX 125 Iris (moottori 99M)
  • Vespa (Motovespa) PX 150 Iris (moottori 75M)
  • Vespa (Piaggio) 125 PX E FL (2017-, ZAPM74100)
  • Vespa (Piaggio) 150 PX E FL (2017-, ZAPM74200)
  • Vespa (Piaggio) 125 PX E FL (2016-, ZAPM74100) special edition ”70 years”
  • Vespa (Piaggio) 150 PX E FL (2016-, ZAPM74200) special edition ”70 years”
  • Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint Veloce (VLB1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 GTR (VNL2T)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 150 CL (VLR1T)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 150 CLX (VLR1T300)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 150 FL (VLR2T)
  • Vespa (Piaggio) P 150 X (VLX1T, -1980)
  • Vespa (Piaggio) PX 150 E FL (VLX1T, 1984-1997)
  • Vespa (Piaggio) PX 150 E (VLX1T, 1981-1983)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 TS (VNL3T)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 125 CL (VNR1T)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 125 CLX (VNR1T300)
  • Vespa (Piaggio) Cosa 125 CLX (VNR1T301)
  • Vespa (Piaggio) P 125 X (VNX1T, -1983)
  • Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (ZAPM09300, 1998-2000)
  • Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (ZAPM09302, 2001-)
  • Vespa (Piaggio) PX 150 E FL (ZAPM09400, 1998-2000)
  • Vespa (Piaggio) PX 150 E FL (ZAPM09401, 2001-)
General
performance class:sport
Gudgeon pins
diameter:15 mm
Spark plugs
thread type:M14x1,25
thread spark plug:short
heat rating NGK:B9HS
Cylinders
displacement:178 cm³
bore:63 mm
engine type:2-stroke
type of cooling:air cooled
material:cast iron
material piston cylinder surface:cast iron
cylinder head inclusive:
cylinder gasket set inclusive:
number of transfers (incl.boost ports):7
number of boost ports:3
shape exhaust port:triple port
exhaust mounting:stub
diameter exhaust stub:37 mm
Crankshafts
stroke:57 mm
Pistons
number of piston rings:2
production method piston:cast
Piston rings
piston ring type:common ring
thickness rings:2,0mm
Circlips
circlip type:G-type
wire size of circlip:1,25mm
Cylinder heads
cylinder head type:one piece

Tuotteen laatuluokat (1-5):

1 = Ei myynnissä meillä
2 = Käyttökelpoinen, mutta vaatii sovitusta
3 = Hyvä alkuperäistä jäljittelevä osa
4 = Alkuperäisosaa vastaava laatu
5 = Laadukkaampi tai kehittyneempi kuin alkuperäisosa