- Vespa Augsburg Vespa 150 T/4 (type 332, 3-speed) (VGLA1T)
- Vespa Augsburg Vespa 150 T/4 (type 332, 4-speed) (VGLB1T)
- Vespa Augsburg Vespa 150 T/4 (type 202, VGLA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 (VBA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 (VBB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 (VBB2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Super (VBC1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 GL (VLA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint (VLB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNA2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB3T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB4T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB5T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VNB6T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 Super (VNC1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 GT (VNL2T)
Sylinteri-mäntäsarja Pinasco 177cc 2-porttinen, Vespa Sprint 150, GT125, GL 150, Super, VNB, VBA ja VBB
Sylinteri-mäntäsarja Pinasco 177cc 2-porttinen, versio 2.0. Vespa Sprint150 (VLB1T), GT125 (VNL2T), GL150 (VLA1T), Super, VNB, VBA ja VBB malleihin.
Pinascon 177cc alumiinisylinterisarjat ovat loistava tapa antaa tavalliselle Vespa 125/150cc: n moottorille hieman lissä puhtia. Sylinterit on suunniteltu luotettavuus ja maltillinen tehonnosto edellä. Alumiinin erittäin hyvien jäähdytysominaisuuksien ansiosta 177 Pinascoa voidaan käyttää myös alkuperäisellä 20 mm SI-kaasuttimella ilman ongelmia. Paremman tehon saavuttamiseksi on 24 mm: kaasutin suositeltava.
Pinasco käyttää aina 3-kanavaista sylinteriä perussylinterinä suosittujen 177 cm3: n sarjojensa alumiiniversioissa. 2-kanavaisissa versioissa on kuitenkin välilevy sylinterin pohjassa. Välilevy peittää kolmannen ylivuotokanavan, jota ei täytetä moottorikotelon kautta, vaan männän ylemmän suojuksen aukon kautta.
- laatu (1-5): 4
- tarve per skootteri: 1
- toimittaja: Scooter Center
347,00 €
Tuotetta ei ole tällä hetkellä saatavilla. (info)
Tuote loppunut toimittajan varastosta
| General | |
|---|---|
| performance class: | sport |
| Gudgeon pins | |
| diameter: | 15 mm |
| Spark plugs | |
| thread type: | M14x1,25 |
| thread spark plug: | long |
| heat rating NGK: | B9ES |
| Cylinders | |
| displacement: | 178 cm³ |
| bore: | 63 mm |
| engine type: | 2-stroke |
| type of cooling: | air cooled |
| material: | aluminium |
| material piston cylinder surface: | Ceramic |
| cylinder head inclusive: | |
| cylinder gasket set inclusive: | |
| number of transfers (incl.boost ports): | 6 |
| number of boost ports: | 2 |
| shape exhaust port: | single port (oval) |
| exhaust mounting: | stub |
| diameter exhaust stub: | 37 mm |
| Crankshafts | |
| stroke: | 57 mm |
| Pistons | |
| number of piston rings: | 2 |
| production method piston: | cast |
| Piston rings | |
| piston ring type: | common ring, L-ring (Dykes-ring) |
| Circlips | |
| circlip type: | Seeger-type |
| Cylinder heads | |
| cylinder head type: | one piece |
Tuotteen laatuluokat (1-5):
1 = Ei myynnissä meillä
2 = Käyttökelpoinen, mutta vaatii sovitusta
3 = Hyvä alkuperäistä jäljittelevä osa
4 = Alkuperäisosaa vastaava laatu
5 = Laadukkaampi tai kehittyneempi kuin alkuperäisosa










