- Vespa (Piaggio) P 80 X (V8X1T, -1983)
- Vespa (Piaggio) PX 80 E FL (V8X1T, 1983-)
- Vespa (Piaggio) PX 80 E FL Elestart (V8X1T, 1984-1990)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 GL (VLA1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint (VLB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 150 Sprint Veloce (VLB1T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 GTR (VLB2T)
- Vespa (Piaggio) P 150 X (VLX1T, -1980)
- Vespa (Piaggio) PX 150 E FL (VLX1T, 1984-1997)
- Vespa (Piaggio) PX 150 E (VLX1T, 1981-1983)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 GT (VNL2T)
- Vespa (Piaggio) Vespa 125 TS (VNL3T)
- Vespa (Piaggio) P 125 X (VNX1T, -1983)
- Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (VNX2T, 1984-1997)
- Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (ZAPM09300, 1998-2000)
- Vespa (Piaggio) PX 125 E FL (ZAPM09302, 2001-)
- Vespa (Piaggio) PX 150 E FL (ZAPM09400, 1998-2000)
- Vespa (Piaggio) PX 150 E FL (ZAPM09401, 2001-)
Pakoputki, BGM Pro BigBox Touring V2, Vespa PX80, PX125, PX150, Sprint, GT ja GTR
BGM:n suositun touring-pakokaasujärjestelmän uudistettu V2 versio. Lyhyesti BBT:ksi kutsuttu pakoputki sisältää nyt uuden liitoskappaleen sekä matalamman kiinnityksen.
Tehotasoa sekä maavaraa on saatu nostettu merkittävästi edelliseen versioon verrattuna. Edellisen Bigbox Touring -pakoputken onnistuneet ominaisuudet on säilytetty. Siten säilyy puhvelimainen luonne runsaalla vääntömomentilla käynnistyksessä sekä korkea ja varhainen tehohuippu. Tehon kaistanleveys sekä maksimiteho/vääntömomenttiarvot ovat kuitenkin huomattavasti korkeammat. Siten uusi Touring toimii vielä huomattavasti paremmin kuin edellinen BBT.
Myös sisäinen rakenne on muuttunut. Liitosputki resokammiosta vaimennuskammioon on suurennettu. Tämä tarkoittaa, että jopa erittäin tehokkaita moottoreita voidaan käyttää jatkuvalla täyskaasulla ilman ongelmia ja ilman suorituskyvyn heikkenemistä.
Myös pakoputki on nyt kasvatettu Ø18mm:stä Ø20mm:iin. Melutason vähentämiseksi BBT2:ssa on kuitenkin sisään asennettu pakoputki, jonka halkaisija on 18 mm. Tämä poikkileikkaus on täysin riittävä lähes kaikkiin moottoreihin 190cc asti ja n. 22-25 hv (tämä arvo vaihtelee moottorin suunnittelun ja saavutettavissa olevien kierroslukujen mukaan). Ne, jotka ajavat erittäin tehokasta moottoria jatkuvalla kierrosluvulla, voivat poistaa Ø18 mm:n pakoputken, joka on kiinnitetty vain yhdellä hitsauspisteellä, ja sitten saada täyden Ø20 mm:n pokkileikkauksen käyttöön.
- alkuperäinen ulkonaäkö
- korkea vääntömomentti
- ei tehohäviötä
- nopeusalue kuten alkuperäisessä, ”reserviä ylöspäin”
- sopii ilman muutoksia myös Rally/Sprintiin
- tukeva rakenne jakoputken ja rungon välissä vahvikelevy
- käsintehty Euroopassa
- ei hyväksyntä todistusta
Huomaa:
Valitse pääsuutin noin 4-6 numeroa suurempi kuin alkuperäisellä pakoputkella.
- laatu (1-5): 4
- tarve per skootteri: 1
- toimittaja: Scooter Center
145,00 €
Ei omassa varastossa, tilaustuote (info)
Saatavilla toimittajan varastosta 5-10 arkipäivässä
Tuotteen laatuluokat (1-5):
1 = Ei myynnissä meillä
2 = Käyttökelpoinen, mutta vaatii sovitusta
3 = Hyvä alkuperäistä jäljittelevä osa
4 = Alkuperäisosaa vastaava laatu
5 = Laadukkaampi tai kehittyneempi kuin alkuperäisosa