Kärjetön sytytys, Polini IDM, Vespa V50, PV125, ET3, PK S (19mm akseli)

Kärjetön sytytys, Polini IDM, Vespa V50, PV125, ET3, PK S (19mm akselille). CDI ohjattu korkeajännite sytytys, jossa 90Wvalo ulostulo 12V jännitteellä. Polini IDM sytytyksen vauhtipyörä painaa vain 1,2 kg, eli on 50% kevyempi kuin alkuperäinen vauhtipyörä. Kaasuun vastaavuus on näin parempi kiihtyvyys pienillä vaihteilla parempi.

  • vauhtipyörän paino 1200 g
  • dynaaminen sytyksen ajoitus, muuttuu kierrosluvun mukaan. Perus ennakko 8° EYKK
  • taydellinen sytytyksen korvaussarja, joka sisältää myös tuulettimen ja jännitteen säätimen
  • parempi kiihtyvyys
  • parempi vääntö
  • parempi kaasuun vastaavuus
  • 90W valo ulostulo
  • kehitetty tuulettimne rivoitus

419,00 

Ei omassa varastossa, tilaustuote (info)

Saatavilla toimittajan varastosta 5-10 arkipäivässä

  • Vespa (Piaggio) PK 50 (V5X1T)
  • Vespa (Piaggio) PK 50 N (V5X5T)
  • Vespa (Piaggio) PK 50 S (V5X2T)
  • Vespa (Piaggio) PK 50 S Lusso (V5X2T)
  • Vespa (Piaggio) PK 50 SS (V5S1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special (V5A2T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special (V5B1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 50 Special (V5B3T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 50 Sprinter (V5SS2T, -1975)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 50 SR (V5SS2T, 1975-)
  • Vespa (Piaggio) PK 80 S (V8X5T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 90 (V9A1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 90 Super Sprint (V9SS1T, SS90)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VM1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 (VM2T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 ET3 (VMB1T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 Nuova (VMA1T)
  • Vespa (Piaggio) PK 125 (VMX1T)
  • Vespa (Piaggio) PK 125 S (VMX5T)
  • Vespa (Piaggio) Vespa 125 Primavera (VMA2T)

Tuotteen laatuluokat (1-5):

1 = Ei myynnissä meillä
2 = Käyttökelpoinen, mutta vaatii sovitusta
3 = Hyvä alkuperäistä jäljittelevä osa
4 = Alkuperäisosaa vastaava laatu
5 = Laadukkaampi tai kehittyneempi kuin alkuperäisosa